Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

"Wiosenny koncert" - zajęcia edukacyjne

 

  1. Witam Was. Na dobry początek proszę zapoznać się z nagraniem zamieszczonym poniżej, które pomoże nam się przenieść myślami na wiosenną łąkę:

https://www.youtube.com/watch?v=jNN_5qJZtJw

Niech dziecko spróbuje opowiedzieć, co  sobie wyobraziło słuchając nagrania, jakie dźwięki udało mu się rozpoznać, jakie zwierzątka się pojawiły?

  1. Teraz proponuję trochę się poruszać. Dziecko będzie się wcielało w podawane przez rodzica zwierzątko. Do wyboru: bocian (stanie na jednej nodze, druga noga zgięta w kolanie, ramiona rozłożone na boki), żaba (skoki obunóż i rechot) i biedronka (marsz na czworakach). Zaczynamy!

  2. Zapraszam do zabawy w rozpoznawanie odgłosów. Posłuchajcie uważnie dźwięku, a następnie połączcie  go linią z odpowiednim obrazkiem. Do dzieła:

http://scholaris.pl/resources/run/id/49495

  1. Kto pamięta zabawę paluszkową „Idą mrówki”? Proszę rodzica o odczytanie wierszyka, a dziecko o pokazywanie:

 

Idą sobie mrówki dróżką                         (dziecko w siadzie skrzyżnym naśladuje kroczenie                                                                             palcami obu dłoni  po swoich udach)

Pierwsza mrówka tupie nóżką                (stukanie kciukiem o uda)

Druga mrówka tupie nóżką                    (stukanie o uda palcem wskazującym)

Trzecia mrówka tupie nóżką                  (stukanie o uda palcem środkowym)

Czwarta mrówka tupie nóżką                 (stukanie o uda palcem serdecznym)

Potupały, potupały                                  (stukanie wszystkimi palcami o uda)

I w mrowisku się schowały                      (zaciskanie pięści)

  1. Zapraszam do wysłuchania piosenki oraz naśladowania głosem występujących tam zwierzątek:

https://www.youtube.com/watch?v=cb0dNXPEYoc

  1. W ramach pracy plastycznej zachęcam do wykonania albumu o łące. Ponieważ temat jest dość szeroki można zawęzić go do wybranej grupy zwierząt bądź roślin np. kwiaty, owady, zwierzęta mieszkające pod ziemią. Dziecko niech wyszuka obrazki np. w gazetach, wytnie je oraz naklei na kartki, które rodzic złączy w jeden album. Dziecko może jeszcze potem coś dorysować i wykonać stronę tytułową. Kto zechce się podzielić swoim dziełem, chętnie umieścimy je w naszym przedszkolnym kąciku przyrodniczym.

  2. Jeśli jeszcze jest niedosyt rysowania zapraszam do wykonania karty nr 1.

/uploads/5eda529a2d719/newses/355/content/15_maja_karta_1.docx