Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

"U lekarza" - zajęcia edukacyjne

Dzień dobry moi mili.

  1. Mam nadzieję, że piosenka, pt.: ,,Kim zostanę” Wam się spodobała i już potraficie sami ją zaśpiewać. Jeśli ktoś nie pamięta dokładnie, niech zaśpiewa razem z dziećmi z nagrania.

 http://uciocimariolki.pl/kim-zostane/

  1. Stańcie z mamą, siostrą, bratem, tatą, babcią lub dziadkiem naprzeciwko siebie i mówiąc ,,Powitankę – rymowankę” Beaty Gawrońskiej, wykonajcie następujące ruchy:

Podaj mi rękę, podaj mi drugą,    podajemy sobie ręce w parach

w kółku obróćmy się,                    obracamy się

skoczmy wysoko                 wykonujemy podskok na obu nogach, trzymając się za ręce

klaśnijmy w dłonie,                        delikatnie uderzamy w dłonie partnera

tak przywitajmy się.

  1. Powiedzcie mi kochani, co robimy, gdy się źle czujemy i domowe sposoby nie pomagają nam poczuć się lepiej? Spójrzcie na kartę nr 1, która przedstawia lekarza i pielęgniarkę. Opowiedzcie rodzicom, co widzicie na obrazkach. Spróbujcie nazwać narzędzia, których używają w swojej pracy lekarze i pielęgniarki. Czy potraficie powiedzieć, na czym polega praca lekarza i pielęgniarki oraz, dlaczego jest ona ważna?
    /uploads/5eda529a2d719/newses/380/content/12_czerwiec_karta_1.docx
  2. Czas na zabawę ruchową z elementem czworakowania ,,Kulawy lisek” – dzieci poruszają się na czworakach po pokoju w rytmie wyklaskiwanym przez rodzica. Na hasło ,,Lisek kuleje” odrywają jedną nogę od podłogi i starają się chodzić na trzech kończynach. Na hasło ,,Lisek zdrów” – idą dalej na czworakach.
  3. Wiecie, że gips wykorzystuje się nie tylko w szpitalu, gdy ktoś złamie nogę lub rękę, ale także w malarstwie i budownictwie. Powiem Wam jak w łatwy sposób przy użyciu gipsu, zrobić niewielki wazonik. Potrzebny będzie kubeczek po jogurcie lub śmietanie, gips plastyczny rozrobiony na rzadko oraz kawałki gazy. Wykonamy ,,Gipsowe wazoniki”, w które mamusie, będą mogły wkładać łąkowe kwiaty otrzymane po spacerze od swoich dzieci.

W rozrobionym gipsie moczymy kawałki gazy, rozkładamy je i naklejamy na kubeczki. Im więcej warstw gazy nałożymy na kubeczek, tym lepiej. Odstawiamy do wyschnięcia, a potem malujemy farbami.

  1. Na zakończenie dzisiejszych zajęć nie pozostaje nic innego, jak tylko pobawić się w ,,Wizytę w gabinecie u pielęgniarki”. W karcie nr 2 znajdują się rekwizyty, które w swojej pracy wykorzystuje na co dzień pielęgniarka – nazwijcie je i podzielcie na sylaby: termometr, plasterki, gaza, bandaż, rękawiczki, strzykawka bez igły. W waszych domach na pewno znajduje się apteczka. Poproście rodziców o 1 bandaż, gazę i plasterek. Udając, że coś Was boli poproście rodzica – ,,pielęgniarkę” o udzielenie pomocy i założenie opatrunku. Potem zamieńcie się rolami. Pamiętajcie o zwrotach grzecznościowych: dzień dobry, poproszę, dziękuję i do widzenia.
    /uploads/5eda529a2d719/newses/380/content/12_czerwiec_karta_2.docx