Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

"Mieszkam w..." - zajęcia edukacyjne

Witam Was serdecznie wesołą ,,Powitanką – rymowanką” Beaty Gawrońskiej:

Przywitajmy się wesoło.   (machamy do mamy lub taty)

Ładne zróbmy koło.        (rysujemy w powietrzu ręką koło)

Ręce w górę, ręce w bok.    (wysuwamy ręce do góry, a potem w bok)

Skok do tyłu i w przód skok.    (wykonujemy jeden skok obunóż do tyłu, i w przód)

Ta poranna gimnastyka      (rytmicznie klaszczemy w dłonie)

wszystkie zuchy dziś przywita.

  1. Przygotowałam dla Was przykłady rytmów układanych z figur geometrycznych tej samej wielkości i koloru – karta nr 1. Wasze zadanie będzie polegało na ułożeniu takiego samego rytmu figurowego, jaki ułoży mama lub tata. Figury można wyciąć z kolorowego papieru albo gazet. Poproszę rodziców, by układali kolejno kilka wzorów.
    /uploads/5eda529a2d719/newses/327/content/27__1.docx
  2. Teraz nauczymy się układać znak ,,+”. Będziemy potrzebowali dwóch jednakowych kawałków sznurka albo dwie wykałaczki. To bardzo ważny znak, którego będziecie kiedyś używali w obliczeniach matematycznych. Nazywa się ,,dodać”. Jeśli udało się Wam go ułożyć, spróbujcie teraz narysować go w powietrzu. Proszę rodziców o kontrolę ruchów dziecka w rysowaniu znaku. Jeśli już wiecie, jak rysuje się ten znak, narysujcie go na kartce najpierw suchym pędzlem, potem pędzlem umoczonym w farbie.
  3. Zapraszam w podróż ,,Pociągiem po mieście”. Będziemy poruszać się po pokoju, zaczynając wolno i cicho wypowiadając głoskę ,,cz”, przyspieszając coraz szybciej się poruszamy i coraz głośniej wypowiadamy głoskę ,,cz”.
  4. Ponieważ nie możemy się wspólnie wybrać na wycieczkę po naszym mieście, poproszę rodziców, by zabrali Was w wirtualną podróż po Łodzi. Na pewno w wielu miejscach już byliście, ale Łódź, to bardzo duże miasto i zapewne rodzice znajdą wiele ciekawych ilustracji do pokazania Wam. Spróbujcie zapamiętać kilka nazw znanych miejsc i obiektów związanych z Łodzią.
  5. Każdy powinien znać nazwę miejscowości, w której mieszka i swój adres. Kto jeszcze nie pamięta, niech wykorzysta czas rozstania z nami na jego naukę.
  6. Pobawmy się w zabawę ,,Ludzie do ludzi”. Zaproście do zabawy jednego z rodziców. Stańcie naprzeciwko siebie. Rodzic mówi kolejno hasła: ,,Ręce do rąk!”, ,,Nos do nosa”, ,,Kolano do kolana”, ,,Stopa do stopy” –  poszczególne części ciała muszą się ze sobą zetknąć. Na hasło:  ,,Ludzie do ludzi” – mocno się przytulacie.
  7. Po zabawie proponuję sprawdzić, co dzieci zapamiętały z dzisiejszej lekcji. Karta nr 2 zawiera ilustracje znanych miejsc Łodzi. Sprawdźcie, czy Wasze dziecko je rozpozna.
    /uploads/5eda529a2d719/newses/327/content/27__2.docx

Udanej zabawy. Do zobaczenia jutro.